Kupujemy fotelik 15-36 kg

Popatrzyłam jakiś tydzień temu rano na pozycję głowy dziecięcia ukochanego i pomyślałam sobie, że czas na zakup nowego fotelika. Niestety nie mogłam bardziej podnieść zagłówka i przyszedł czas na rozjrzenie się po rynku. Jestem niepocieszona.

car seat cybex sironaZ żalem pożegnaliśmy się z naszym soczysto-pomarańczowym fotelikiem Cybex Sirona odwróconym tyłem do kierunku jazdy (RWF rearward facing) i przesiadamy na model montowany przodem do kierunku jazdy (FWF – forward facing).

Kupując pierwszy i drugi fotelik bazowaliśmy na testach ADAC i badaniach skandynawski instytuti VTI przy założeniu, że chcemy fotelik odwrócony tyłem do kierunku jazdy (drugi fotelik –  we wszystkich pierwszch dzieci podróżują tyłem). Dużo więcej informacji na temat RWF w tym poście: RWF – czemu wozić dziecko tyłem (domova.tv)

Mimo usilnych poszukiwać i tropienia niestety nie udało mi się znaleźć fotelików RWF dla starszych dzieci, zatem nie mieliśmy wyboru i skorzystaliśmy wyłącznie z badań ADAC.

Po długich deliberacjach i weekendowej wyprawie do kilku sklepów celem „przymierzenia” fotelika wybraliśmy dwa foteliki: Recaro Monza Nova 2 Seatfix (do mojego samochodu) i Maxi-Cosi Rodifix Airprotect. Obydwa zyskały bardzo dobre wyniki w testach ADAC w 2016 i 2015 roku. Dokonując wyboru kierowaliśmy się rówież ergonomiką – funkcjonalnością i wygodą pasażera.

maxi-cosi car seat group 2-3

Maxi-Cosi RodiFix AirProtect®

Recaro Monza Nova 2 car seat

Recaro Monza Nova 2 Seatfix

 

 

 

 

 

 

„Do dziadków” też pewnie kupimy jeden z nich i wyślemy kurierem. Udało nam się znaleźć obydwa w korzystnych cenach przy użyciu rabatów z programów partnerskich (itp.). Teraz pozostało tylko poczekać na dostawę.

Skomentuj

