henna – podejście drugie

Pisałam jakiś czas temu o farbowaniu włosów henną. I o ile dalej chciałabym móc to robić, to ba chwilę obecną jest to praktycznie niemożliwe z rocznym dzieckiem, a poza tym henna nie była wystarczająco silna, żeby pokryć moje siwulce… Znalazłam w międzyczasie satysfakcjonujący kompromis w postaci ziołowego żelu do farbowania włosów – Herbatint Permanent Herbal Colour Gel o odcieniu 4C Ash Chestnut. Rewelacyjny, ładnie i szybko kryje, a co najważniejsze nie śmierdzi fabryką chemiczną. Niestety nie jest tani, choć w porównaniu do wizyty u fryzjera, jest tani jak barszcz. Kupuję na Amazonie w systemie prenumeraty co 2 miesiące i na moje długie włosy (do łopatek) wychodzi 1.5 opakowania.

Emigrantka UK | Blog emigracyjny

Będąc w ojczyźnie latem, w poszukiwaniu naturalnych alternatyw do farbowania włosów, nabyłam kilka saszetek henny. Zaaplikowałam z pewną taką nieśmiałością, ale niestety z marnymi wynikami koloryzującymi. Włosy były generalnie piękne, błyszczące i odżywione, ale pomimo 2 godzin cierpliwego siedzenia z papką hennową na głowie, siwe włosy się nie zafarbowały.

Nie zniechęcona pierwszą porażką, stwierdziłam, że poszukam innej henny i użyję jej nieco więcej (powinnam była poprzednim razem więcej kupić). Wymyśliłam nawet, że skoro w Albionie tylu jest Hindusów, muszą się gdzieś w hennę zaopatrywać lokalnie i może uda się znaleźć jakiś klejnot w postaci sklepu z henna w jednej z dzielnic Londynu. Hmm… poszukiwania w sieci nic specjalnie nie dały, a czasu, żeby bawić się w detektywa w Londynie specjalnie w tej chwili nie mam. Zatem, po przeczesaniu kilkunasty stron i sklepów w sieci, postudiowaniu tabel kolorów, nabyłam na eBayu Chestnut Brown Henne Henna (4.25GBP).

Wczoraj listonosz przyniósł duża kopertę…

View original post 103 słowa więcej

Skomentuj

