duże zmiany

U nas cisza przed burzą. Pewnie, jak przyjdzie co, do czego, to się okaże, ze cisza przed tornadem… Ale do rzeczy – była cisza, bo byliśmy co nieco zajęci zaludnianiem matki Ziemi.

Na szczęście nie hurtowo, raczej dokładamy się pojedynczym egzemplarzem, który obecnie jest w produkcji. Mam nadzieje, ze produkcja zakończy się sukcesem pod koniec lipca i wtedy w/w tornado w nas uderzy. Na razie od kilkunastu tygodni mnie mdli, czego mam już serdecznie dość. Instynktu macierzyńskiego jak na razie nie widać, ale być możne objawi się po zakończeniu produkcji.

Poza rosnącym brzuchem i chodzeniem spać z kurami specjalnie dużo się nie działo przez ostatnie kilka miesięcy.

Image

Wybraliśmy się ostatnio na przestawienie Cirque du Soleil – Kooza w Royal Albert Hall. Podobnie, jak w Vegas na przedstawieniu Ka, najbardziej widowiskowi byli dwaj akrobaci na podwieszonej pod sufitem konstrukcji, która obracała się wokół własnej osi w pionie, a dwaj niezabezpieczeni wariaci wyprawiali na niej najróżniejsze akrobacje, włączając skakanie na skakance…

Poza tym „produkcja” dala nam nieco w kość i nie możemy się już doczekać urlopu. Wybywamy na południe Francji do Nicei. Będę udawać, ze jestem Francuzką i wolno mi jest niepasteryzowane sery. Z winem problemu nie będzie, bo niestety śmierdzi mi pleśnią, ale moim ukochanym palmierom nie przepuszczę.

One response to “duże zmiany

  1. Ojej jak ja tu dlugo nie zagladalam. Gratuluje malego czlowieczka w brzuchu i porannych (wieczornych) mdlosci! Ja nie cierpialam tego uczucia, a teraz robi mi sie teskno jak tylko pomysle o tym, ze my raczej na dwojce skonczylismy i juz nie bede otwierala lodowki na wdechu.🙂 A mdlosci powinny wkrotce minac i we Francji moze i wino bedzie smakowac.🙂
    Pozdrawiam!

Skomentuj

