czytadła

Od jakiegoś czasu szukam sensownego magazynu do poczytania. Polityka aż tak mnie nie interesuje, żebym wolny czas musiała marnować na czytanie o niej; przegląd prasy krajowej i światowej może być, ale dalej mam jakiś niedosyt. Czasem lubię Focusa lub innego National Geographica poczytać.

vanity fair okładkaSzukam babskiej gazety z jajem. Siostra męża dała mi w ubiegłym roku na gwiazdkę prenumeratę Easy Living. Przez kilka wydań nawet się jako tako czytało, ale jest coraz więcej ‚mody’ i sesji zdjęciowych, które nic nowego nie wnoszą, a tylko zniechęcają i zjadają kolumny, na łamach których mogłyby się pojawić ciekawe artykuły. A propos artykułów – część nawet ciekawa, ale niektóre tak powierzchowne i zupełnie nie próbujące zgłębić tematu (wiem, bo akurat ten konkretny temat mam wyjątkowo zgłębiony), że ręce opadają.

Mam jednak nadzieję, że jest światełko w tunelu. Wpadł mi w ręce ostatnio Vanity Fair i z pewną taką nieśmiałością muszę powiedzieć, że czytam od kilku dni (na raty) i jeszcze nie wyczytałam. Podoba mi się mieszanka polityki, obyczajów, wywiadów i felietonów. Na dodatek mogłabym czytać na iPadzie (wreszcie jakiś użytek by z niego był). Mówię dziś rano mężowi, że może by tak podpowiedział mojemu rodzinnemu Secret Santa  pomysł na prezent,  a tu się okazuj, że J jest dobrym obserwatorem i już złapał trop…

2 responses to “czytadła

  1. Moze The Sunday Times ? Czytania na caly tydzien, jest dodatek Style, jest Culture, jest ST Magazine. Tez bywaja powierzchowne artykuly, lubwywiady z osobistosciami typu Cheryl Cole, ale ogolnie jest ok. Vanity Fair probowalam dwa lub trzy razy, wersja na iPad jest ponoc niezbyt dobra. Pozdrawiam.

Skomentuj

