urodzinowo

Wyjątkowo w tym roku cierpliwie czekam na urodziny i nie wiercę J dziuryw brzuchu co do niespodzianek urodzinowych, po tym jak dwa-trzy lata temu zgadłam, że jedziemy do fabryki czekolady, a rok później strzeliłam faux pas z Brugią.

Zgadywałam, zgadywałam i zgadnąć nie mogłam dokąd jedziemy. W końcu się poddałam i palnęłam – „(…) wszytko jedno dokąd jedziemy, byle nie do Brugii.” W tym momencie poczułam jak z J uszło powietrze i o mały włos się nie rozpłakał. Wcale mu się nie dziwię, bo się nastarał, miał do dupy tydzień w pracy (nie dostał stanowiska, na kórym mu zależało), a ja z takim tekstem wyjechałam, po tym jak on dopiero co zarezerwował Eurostara… Gwoli wyjaśnienia, Brugia mi się nie uśmiechała, ponieważ kojarzyła mi się z ponurym i mrocznym filmem „In Bruges”, na kórym tak naprawdę miasta nie było w zasadzie widać. Suma sumarum bawiliśmy się super degustując liczne gatunki piwa, czekolady i zajadając się frytkami.

Wracając do tegorocznych urodzin, to wiem, że pojedziemy na cmentarz. Nie byle jaki – na Highgate – pełen znanych uamrlaków, a po zwiedzaniu katakumb wybierzemy się na posiłek do nacji, ze śmiercią jest za pan brat – do zainspirowanej Meksykiem Wahaki (Whaca).

Tymczasem gorąca linia z Polski wierci mi dziurę o pomysł na prezent urodzinowy. W sumie nic mi nie potrzeba, a tego, czego bym chciała pieniądze nie są w stanie kupić. Ale mamy tak łatwo się spławić nie da, więc chyba jej podeśle któryś z tych portfeli, bo mój obecny jest na wylocie.

Fossil (1) lub Ochnik (2)

4 responses to “urodzinowo

  1. O, super! I jak było? W końcu się nie wybraliśmy w ten weekend, ale co się odwlecze, to nie uciecze i jakoś w lipcu może pojedziemy.

  2. Jak było?Super,klimat niesamowity,trochę z dreszczykiem;)Stara część cmentarza bardzo urzekająca-idźcie też koniecznie do części gdzie można wejść tylko z przewodnikiem.

Skomentuj

