malinowy pi

Długo oczekiwany Raspberry Pi rozczarował dziś rano okrutnie. Zamiast dwóch sprawnych resellerów o 6:00 rano ekrany ziały pustką, klawisz F5 rozgrzał się do czerwoności, a firma słała na Twitterze blędne informacje. Szkoda, że nie dali gadżetu do sprzedaży np. ebuyerowi

O co tyle hałasu? O komputer wielkości karty kredytowej, kosztujący £22 stworzony przez organizację charytatywną w celu popularyzowania komputerów wśród młodzieży szkolnej.

J sedział z laptopem w łóżku i mamrotał pod nosem życzenia pod adresem rzeczonej organizacji, kiedy ja próbowałam nie stracić całkowicie porannego snu…

3 responses to “malinowy pi

  1. Pierwszy raz slysze o takim urzadzeniu. Znalazlam zdjecia w internecie, to wyglada jak jakas czesc wyjeta ze srodka komputera bez zadnego opakowania. No fakt, jest tanie ale jakos wygladem nie wzbudza mojego zaufania. Pisza ze mozna to podpiac pod telewizor i klawiature. Nie prosciej byloby kupic gotowy laptop?

    • Raspberry Pi nie jest dla laikow, takich jak Ty i ja, ale dla pasjonatow. Z tego co wiem, J planuje go uzywac do czegos zwiazanego z domowym serwerem. Mnie wystarczy moj macbook air.

Skomentuj

