świecidełka

Od jakiegoś czasu próbowałam znaleźć sobie ‚swoją’ gazetę. Coś w stylu Twojego Stylu, Zwierciadła i Psychologies razem wziętych. Bezskutecznie. Z odsieczą przyszła moja szwagierka, która w prezencie gwiazdkowym podarowała mi prenumeratę Easy Living. Bardzo miła mieszanka ciekawych artykułów, wywiadów, trochę plotek i trochę spraw poważniejszych.

Dziś rano na wycieraczce wylądowł marcowy numer. Pomijając już to kuriozum, że w styczniu jest już marcowy numer, do woluminu dołączony był niewielki katalog Pia Jewellery. Mam w zwyczaju wyrzucać wszelkie wkładki, ulotki, katalogi i inne papierowe spamy i robię to hurtowo, nad koszem do śmieci. Tym razem jednak, ponieważ J przyniósł mi przesyłkę, kiedy siedziałam rano w łóżku z kubkiem kawy i nawijałam przez godzinę z mamą przez telefon, odruchowo sięgnęłam po katalog.

No i wpadłam jak śliwka w kompot. Jestem urzeczona i chcę co najmniej połowę świecidełek z tego katalogu. Nareszcie coś nowego, odświeżającego i nietuzinkowego. Na dodatek sklep Pia Jewellery bieże udział w programie rabatowym Quidco. Upatrzyłam też prezent dla mamy na dzień matki i dla teściowej. Szkoda, że nie znalazłam ich wcześniej, sprawiłabym sobie coś na dzisiejszy ślub. Co ciekawe, w katalogu ich wyroby wyglądaja lepiej, niż na stronie internetowej. Pewnie przez większe zdjęcia.

One response to “świecidełka

  1. jako miłośniczka toreb wszelakich tez bym u nich coś znalazła:), a Easy Living kupię i zobaczę, bo też szukam. Na razie czytam przytarganą przez małegożonka z Polski makulaturę zaległą i w ogóle mi nie przeszkadza, ze nieaktualna.

Skomentuj

