swiateczne menu

Polsko-brytyjskie swieta tuz za rogiem. Zakupy internetowe sie w zasadzie sprawdzily. Szkoda, ze moj lokalny polski sklep nie dostarcza zakupow i ze przed swietami nagle zmanil godziny otwarcia. Mam nadzieje, ze dostane jeszcze makowiec dzis po poludniu…

W kazdym badz razie na Wigilie beda:

  • Oplatek
  • Zupa grzbowa
  • Pstrag w ciescie z nadzieniem chrzanowym z mascarpone i rzezucha
  • Pierogi ruskie
  • Sledz w smietanie z jablkami i cebulka
  • Ryba po grecku
  • Kapusta z grzybami
  • Ogórki konserwowe
  • Szarlotka
  • Makowiec

Swiateczny lunch:

  • Indyk z nadzieniem z orzechow
  • Szynka Nigelli w glazurze imbirowej
  • Warzywa
  • Sliwki w boczku z migdalami
  • Kielbaski koktajlowe
  • Ziemniaki (czerwone, slodkie i zwykle) pieczone
  • Ciasto swiateczne
  • Pudding swiateczny z sosem budyniowym

Na podwieczorek deska serow, porto, mince pies i mrozona wodka.

Ciekawe o czym zanpomnialam….

P.S.
O 12:40 w drodze do Sainsburego dzisiaj (radio BBC Radio 4)

(…) jak pokazuja badania dzisiaj o 12:44 przypadnie szczyt swiatecznych zakupow spozywczych (…).

Po kilku rundach wokol parkingu weszlam do sklepu, po czym obrocilam sie na piecie i wyszlam. Od kazdej kasy zwisal ogon z kolejka ciagnaca sie pomiedzy regaly.
Bedziemy musieli przezyc bez soku pomaranczowego…

2 responses to “swiateczne menu

  1. Oj to bardzo duzo tego jedzenia zrobilas. Ja na 15 osob przygotowalam 2 litry bardzczu (niestety z kartonu bo nie bylo czasu) 3 karpie i salatke grecka. A ty dla ilu osob robisz wigilie ? Jak na moje obliczenia to kolo 20 ?

  2. Podziwiam – 15 osob – chyba bym wymiekla🙂
    Wyglada na duzo,ale poniewaz jest nas tylko 4 osiby, wiec ilosc jest zaplanowana na tylez. Po porcji zupy, po kawalku ryby, etc. Ryby po gerecku jest na przyklad tylko 500 g, wiec nie bedzie problemu. Zupa sie wlasnie konczy gotowac. Makowiec kupilam i jedynie szarlotke pieklam wczoraj wieczorem. Wesolych swiat!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s