rozlazły poniedziałek

Zupełnie nie wiem, o co dzisiaj biega.

Rano mnie szlag trafiał, bo jak nie dostawa benzyny, w czasie kiedy ja się spieszę do pracy, to wysyp niedzielnych kierowców wlokących się z prędkością ślimaka (40 na 50), mimo świetnych warunków drogowych. Nawet słuchanie muzyki klasycznej nie sprawiło, że czułam się bardziej zrelaksowana….

Potem wcale nie było lepiej. Mam masę do zrobienia w pracy, tylko że zupełnie mi się ta robota nie kleiła i się smędziłam zaczynając kolejne rzeczy i żadnej nie kończąc… Eh, życie….

Umówiłam za to malarza znalezionego na trustatrader.com, który ma przyjść i nam pomalować przedpokój, toaletę gościnną i półpiętro przed świętami. Po nowym roku trzeba będzie drzwi i stolarkę odświeżyć, a i drzwiom wejściowym by nie zaszkodziła warstwa farby…

Teraz tylko muszę znaleźć firmę, która mi umyje okna na zewnątrz (wewnątrz są już umyte). Żwir przed domem i trawnik za domem posprzątane (mam nadzieję, że za bardzo więcej liści nie nawieje przed świętami).

Zakupy świąteczne zarezerwowane.
Ryby zamówione.
Pierogi z serem gotowe.
Rosół ugotowany (druga partia, kurczacza okazała się sukcesem) i się mrozi na zupę grzybową.

Reszta w swoim czasie…

P.S. Przynajmniej sos musztardowy mi dzisiaj wyszedł. Mało dietetyczny (bo na maśle, mące i rosole), ale co tam, pyszny.

2 responses to “rozlazły poniedziałek

  1. No to ja widzę, ze dzieje się dziejku panie, dzieje:) Gospodyni całą gębą! tak trzymać. Ja na dukanie- 6kg mniej ale już mi wola słabnie:)

  2. Moja wola oslabla po 12kg we wrzesniu i teraz mam znowu do nadrabiania sporo (nawet sie nie wazylam jeszcze, ale widze po ciuchach).

Skomentuj

