oda do męża

Mój mąż miał w tym tygodniu wychodne🙂 (znaczy się zaległy urlop wykorzystywał). Kiedy w ubiegły weekend zapytał mnie co bym chciała jeść na kolacje w tygodniu, odpowiedziałam, że cokolwiek, co się nadaje do jedzenia z zamrażalnika (akcja oczyszczanie zamrażalnika przed świętami).

Muszę powiedzieć, że byłam pod wrażeniem, kiedy J serwował marokańskie specjały, schab z chorizo w pomidorach oraz szynkę pieczoną w glazurze imbirowej. Wszystkie dania były pierwszymi eksperymentami i chętnie zjadłabym je ponownie. Szynka była z przepisu Nigelli Lawson i marokańskie danie chyba też. Schab – inwencja twórcza. Palce lizać.

Jutro pieczona baranina (Herdwick mutton) z warzywami, a w poniedziałek klopski🙂 Szkoda, że na tym koniec😦

O mój mężu wspaniały!🙂

Skomentuj

