lubię to

Rzadko miewam takie dojazdy do pracy, ale dziś wyjątkowo czułam się zrelaksowana. Niedzielni kierowcy postanowili poczekać do niedzieli, za co byłam im ogromnie wdzięczna. Z kubkiem mojego ulubionego waniliowego latte pomykałam sobie na przełaj do biura. ‚Na przełaj’ znaczy się nie autostradami, tylko przez lasy miasteczka i pola bocznymi dorogami. Bez stresu, bez frustracji tym, co czeka mnie w robocie.

Lubię to…

P.S. Co dobre szybko się kończy i 5 minut po wejściu do pracy już nie byłam taka zrelaksowana…

Skomentuj

