nielegalna imigrantka

Hmm… Chyba muszę zacząć tu pisać o wszstkich zaległych i niedokończonych sprawach, żeby się w takim samym tempie załatwiły. Dzień po moim ostatnim marudzącym poście na wycieraczce wylądowała brązowa, skromna koperta. Z tejże koperty wyjęłam Citizenship Invitation z wiadomością o pozytywnym rozpatrzeniu mojego wniosku o obywatelstwo.

Teraz pozostaje mi tylko skoordynować ceremonię z ewentualnym przyjazdem rodziców, wyjazdem do Stanów i terminami odnośnie aplikacji o paszport. Na wybranie terminu ceremonii mam 21 dni. Chyba zdecyduję się na prywatną ceremonię, jeśli rodzice zdecyują się przyjechać, zwłaszcza, że na grupową ceremonię można tylko dwie osoby towarzyszące zaprosić.

Do wyboru są dwie wersje ślubowania (Oath lub Affirmation of allegiance) plus jeden tekst przysięgi (Pledge). Może tez być po walijsku, ale chyba podziękuję.

Zatem ‚nielegalna’ imigrantka już nie jestem🙂

3 responses to “nielegalna imigrantka

Skomentuj

