spooky – behavioural re-targeting

Wiem, że behavioural re- targeting to nic specjalnie nowego w świecie marketingu internetowego, ale dalej mam niemiłe wrażenie, ze ktoś mnie podgląda, kiedy odwiedziwszy jakąś witrynę internetową, po przejściu na inną serwuje mi się reklamę czegoś, co 10 sekund wcześniej oglądałam. Nie mówię nawet o reklamie witryny, tylko konkretnego produktu… Spooky!

PS Swoją drogą ciekawe, jaka jest polska nomenklatura – retargetowanie behawioralne?

2 responses to “spooky – behavioural re-targeting

  1. o rany, ja tak szybko zamykam reklamy, że nawet nie zauważyłam, że coś takiego jest. Za to miałam pewne podejrzenia, że coś jest nie tak jak klikam na blogspocie „kolejny blog” i wyświetla mi tylko i wyłącznie te o cudzych bachorach😉

  2. Normalnie tez bym pewnie blokowala reklamy, ale mam zboczenie zawodowe i mam wlaczone, zeby widzieć, co inni robią.

Skomentuj

