czekoladowy raj

Przegapiłam właśnie (przez ostatni odcinek IV serii „Desperate Housewives”) obłędny program na mój ulubiont temat – czekolady.
Białej, mlecznej, gorzkiej, z dodatkiem chili, z orzechami, na gorąco, z cynamonem, pod każdą postacią  i szerokością geogarficzną.

Czekoladowy raj, jaki Choccywoccydoodah stworzyła w Brighton śni mi się od kilku dni, odkąd to zobaczyłam pierwszy odcinek nowego mini serialu programu Channel 4. Nie żeby innym czekoladkom i czekoladom czegoś brakowało, ale Choccywoccydoodah jest troche nie z tej ziemi. Bardziej z planety „Charlie and the chocolate factory” z Johnnym Deep’em.

Czwórka ostatnio przoduje w kulinarnych, smakowitych kąskach. Zwłaszcza z serialem Jamiego – 30-minute meals. Książkę dostałam na święta, ale przez dietę, wypróbowałam dopiero tylko jeden przepis na lody mango (rewelacyjne – w 10 minut). Na szczęście dzięki odświętnym posiłkom będę miała okazję wypróbować więcej przepisów. Jedyne co mi nie do końca pasuje w jego stylu, to tony oliwy z oliwek, ale wszystko da się przeżyć. Będziemy mieli gości na kolację 8 kwietnia, więc będzie okazja do poeksperymentowania.

Może urodzinowy lunch w Benares podsunie jakieś inspiracje…

Z innych inspiracji kulinarnych – nie wypada nie wymienić Vintage Patisserie, która zyskała poparcie jednego ze smoków z Dragon’s Den.

Skomentuj

