lek na wszelkie zło

…po ponurej dawce egzystencjonalizmu, zapodałam sobie porcję konsumpcjonizmu i skorzystałam z 25% zniżki, jaką GAP oferuje online przez następne 3 dni. Kod zniżki – UKGAP25 (trzeba wpisać przy płaceniu) plus UKFREE – bezpłatna dostawa przy zakupie powyżej £50.

W końcu moja garderoba wymaga odświeżenia po diecie, więc wymówka (nieco naciągana) jest…

Kobiece spodnie

Bluzka z kołnierzem szalowym

Bluzka z kołnierzem krawatowym

Bluzka z kołnierzem krawatowym

Perfect trousers

Idealne spodnie

4 responses to “lek na wszelkie zło

  1. Uwielbiam GAP! Mieszkajac w Nowym Jorku czesto robilam tam zakupy. I teraz brakuje mi GAP’a we Wloszech. Jest jeden jedyny, ale w Mediolanie i jeszcze do niego nie dotarlam! Bluzka z kolnierzykiem kwadratowym jest sliczna!
    Zdrowa znoś!🙂

  2. Też lubię GAP. Jest to jedna z nielicznych firm , która szyje spodnie na moją figurę – w tym jeansy.

  3. w jeansach się ostatnio ponownie zakochałam – mają piękne granatowe, takie, że pasują jako elegancki luz i z żakietem do pracy🙂

Skomentuj

