różowo mi

Byliśmy wczoraj na weselu w Pembroke Lodge (Richnmond Park) u przyjaciłół J, którzy byli również na naszym, rok temu. Było miło, chociaż trochę sztywno, dziwnie, że we czwartek i dziwnie, że o 15:00. J nie był w 100% formie po przeziębieniu, ja musiałam pracować w piątek. Pół dnia, bo pół dnia, ale zawsze. Poza tym obydwoje na diecie proteinowej, ograniczyliśmy się do 1,5 lampki szampana. Suma sumarum uroczystość i przemówienia były wzruszające. Rozmowy o dzieciach przy stole nudne. Wieczór zakończyliśy o 22:00 przytleniu do siebie na kanapie.

Jak to z weselami bywa (i z kobietami wybierajacymi się na wesela), poszukiwania sukienki zaczęły się już w styczniu, wraz z zimowymi wyprzedażami. Najpierw kupiłam gołębio-szarą długą zwiewną szukienkę, ale po kilku razach przymierzania w sypialni przed lustrem, przestała mi się podobać. W tym samym czasie kupiłam też piękną sukienkę wieczorową koloru morskiej zieleni. Nie byłam do niej na sto procent przekonana. Morska podzieliła los gołębio-szarej i wróciła do Debenhams. Cale szczescie, ze przyjmują zwroty powyżej 28 dni.

Tym samym byłam dalej bez sukienki, aż do któregoś pięknego dnia, kiedy to wypatrzyłam to malinowe cudo – pod tytułem Pippa Twist.

Żeby było ciekawej, jakoś nie miałam czasu szukać butów i dopiero niecały tydzień przed uroczystością zaczęłam nerwowo szukać czegoś w internecie. Dopasowanie odcieni różu nie było łatwe i aż do momentu otwarcia przesyłki, nie byłam pewna czy będą do siebie pasować. Przesyłka doszła dopiero we środę po południu, ale efekt w całości był wyjątkowo spójny. Miło było kiedy ludzie na weselu komplemetowali mój strój… Wiem, wiem… mało to skromne🙂

 

Skomentuj

