ala ma kota

 

Elementarz, Marian Falski (źródło: spodlady.com)

 

Nie wiem zupełnie co mnie naszło, ale zapragnęłam nabyć elementarz. Taki, z którego jako dziecko uczyłam się pierwszych literek, Al, kotów i lasów. Ku mojemu miłemu zaskoczeniu Elementarz Mariana Falskiego jest nadal dostępny w sprzedaży, a niecierpliwym mogę polecić ten link do wirtualnej wersji książki. Strona prezentuje elementarze kolekcję Renaty Zaborskiej, która pisze :

„Pomysł kolekcji narodził się dzięki zamiłowaniu do książki dla dzieci oraz dzięki fascynacji kaligrafią, ginącej w dobie komputerów – sztuki pięknego pisania…”

Jakoś tak sentymentalnie się zrobiło, może to pod wpływem moich niedawnych urodzin i dzisiejszych (65!) urodzin mojego Taty…

Skomentuj

