ciekawość

Jak wiadomo: „ciekawość, pierwszy stopień do piekła”… Miejsce mam już zaklepane. Narzekać nie będę, bo ja raczej ze zmarźlaków.
Tym razem ciekawość odnośnie statystyk odwiedzin. Jak być może wspominałam, zajmuję się marketingiem (a konkretnie fundraisingiem) internetowym i co za tym idzie, mam małego fioła na punkcie wszelkiego rodzaju danych pozwalających na analizę odwiedzin stron internetowych oraz możliwość mierzenia skuteczności kampanii marketingowych w sieci.

Onet nie dawał specjalnie pola manewru w tym względzie i jestem bardzo ciekawa, jak to będzie wyglądało tutaj. Czy ktokowiek czyta tego bloga?  No, OK – wiem, że kilka osób zagląda – miło mi bardzo🙂

Zatem uzbrojona w meta tagi, statystyki i panel webmasterski Google postaram się uzbroić w cierpliwość, co lekko mi nie przyjdzie.

Skomentuj

